poniedziałek, 4 maja 2015

Lancome Tresor In Love Balsam do ciała

Od ponad miesiąca testuję perfumowany balsam Tresor in Love firmy Lancome. Dostałam go w prezencie od mojej Mamy. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią. Z początku nie mogłam przekonać się do intensywnego zapachu balsamu, a teraz uwielbiam jak moje ciało pachnie tym balsamem.


 
Balsam do ciała ma bardzo intensywny, ale przyjemny zapach, jak woda perfumowana. Osobiście unikam takich kosmetyków, wolę delikatnie perfumowane kosmetyki. Jak zauważyliście nawet do swoich kosmetyków domowej roboty nie dodaję żadnych olejków eterycznych. Jednak postanowiłam dać szanse temu balsamowi, w dodatku, że dostałam go w prezencie.


Co wchodzi w skład zapachu balsamu:


Nuty głowy: róża, bez, konwalia, heliotrop.
Nuty serca: lilie, irys, brzoskwinia, morela.
Baza: wanilia, drewno sandałowe, ambra, piżmo.

Co podaje producent

Lancome Tresor Body Lotion / Lait pour le Corps  to perfumowany balsam do ciała o zapachu Lancome Tresor. Głęboko nawilża i wygładza skórę. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Ma subtelny i zmysłowy zapach- Lancome Tresor, który został stworzony po to, aby ubogacić najbardziej dla nas cenny czas - czas miłości i uczucia.

Skład na niżej załączonym zdjęciu






Konsystencja
Konsystencja balsamu jest w sam raz nie za gęsta i  nie za leista, balsam łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania, a cera jest nawilżona.

Zapach
Jak już wcześniej wspomniałam balsam ma dość intensywny zapach, jednak jest bardzo przyjemny i nie drażniący. Balsam Tresor In love idealnie nadaje się do stosowania tuż przed wieczornym wyjściem. Zapach na skórze trzyma się bardzo długo.




Moja opinia
Nie zgadzam się w jednej rzeczy co napisał producent, a mianowicie, że zapach balsamu jest delikatny i subtelny, dla mnie jest on dość intensywny, ale przyjemny. To jest moja opinia, może mam takie odczucie, gdyż unikam perfumowanych kosmetyków, a dodatkowo nie dodaje zapachu do kosmetyków, które sporządzam w domu. Balsam szybko się wchłania i nawilża cerę. Z pewnością mogę polecić ten kosmetyk

Czy znacie ten balsam. Co sądzicie o tym balsamie?



Wygraj Vouchera o wartości 1000zł do drogerii Sephora i Douglas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...