czwartek, 4 września 2014

Marion 14-dniowa terapia Nawilżająca


Zanim zacznę recenzję na temat ampułek do włosów firmy Marion. Napiszę dlaczego zdecydowałam się właśnie na tą odżywkę nawilżającą.

Moje włosy od zawsze były grube, falowane, kiedyś je prostowałam przez co utraciły swój naturalny blask i niestety już tak się nie kręcą jak kiedyś, być może przyczyna leży gdzie indziej. Natomiast nigdy ich nie farbowałam. Z biegiem czasu zaniedbałam swoje włosy, owszem stosowałam różnego rodzaju maseczki domowe, ale nie robiłam tego systematycznie, a pośpiech dnia codziennie, niezdrowa dieta, suszenie włosów mają wpływ na ich kondycję.

Postanowiłam to zmienić i najpierw zaczęłam od podcięcia włosów, które natychmiast się podniosły, włosy stały się bardziej miękkie w dotyku. Pozostał jednak problem matowych włosów i tu trafiłam na nawilżające ampułki do włosów z firmy Marion. Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych, szorstkich, sztywnych na końcach, matowych, które utraciły naturalny blask. Odżywka idealnie wpasowuje się w problemy moich włosów.

http://www.zarzeccydrogerie.pl/pl/p/Marion-Hair-Therapy-ampulki-do-wlosow-14-dniowa-terapia-nawilzajaca-5x7ml/1741




Odżywka 14-dniowa Terapia Nawilżająca firmy Marion to połączenie silnie skoncentrowanych roślinnych ekstraktów, witamin, które dogłębnie nawilżają suche i zniszczone włosy oraz przywracają im blask.

Zapewniają dobry stan i optymalną równowagę hydrolipidową w skórze głowy i cebulkach włosów.

COMLEX-4 OXYGENATING - to kompleks o działaniu natleniającym skomponowana z ekstraktów kiełków sojowych i pszenicznych oraz ekstraktów z liści winorośli winnej. Dostarcza energię konieczną do wzrostu syntezy proteinowej kolagenu i elastyny, przyczyniając się do wydłużenia żywotności włosa.

Ceramidy- pełnią role płaszcza lipidowego chroniącego włosy przed szkodliwymi czynnikami i utratą wody. Ceramicy głęboko nawilżają skórę głowy oraz włosy, regenerują, wzmacniają i zapobiegają nadmiernemu wypadaniu włosów. Sprawiają, że włosy stają się bardziej elastyczne i miękkie.

Creatine- pielęgnuje skórę głowy i włosów, zwiększa wytrzymałość włosa na rozciąganie, chroni włosy przed uszkodzeniem spowodowanymi zabiegami chemicznym, poprawia wytrzymałość i sprężystość zniszczonych włosów.

Naturalna Betaina- utwardza keratynę we włosach, odżywia je, ułatwia rozczesywanie i zapobiega elektryzowaniu się włosów.

Opakowanie:

Ampułki zapakowane są w eleganckie tekturowe opakowanie. W opakowaniu znajduje się 5 plastikowych ampułek, mają przełamywaną końcówką, którą można ponownie założyć. Jeżeli ktoś ma krótkie włosy, wystarczy połowa ampułki. W celu zamknięcia ampułki należy odwrócić oderwaną końcówkę i zamknąć nią ampułkę. 


http://www.zarzeccydrogerie.pl/pl/p/Marion-Hair-Therapy-ampulki-do-wlosow-14-dniowa-terapia-nawilzajaca-5x7ml/1741


Zapach i kolor:

W ampułce znajduje się zielona, oleista substancja, która ma przyjemny, nie drażniący zapach.

Cena:

Odzywki można zakupić stacjonarnie jak i w drogeriach internetowych za jedyne 7,99zł, uważam, że naprawdę warto. W tej cenie dostaniemy 5 ampułek, które starczą na 2 tygodnie w przypadku długich włosów. Myślę, że cena jest jak najbardziej przystępna


Zastosowanie:

Odżywkę zastosowałam w nieco inny sposób, niż podaje producent.


http://www.zarzeccydrogerie.pl/pl/p/Marion-Hair-Therapy-ampulki-do-wlosow-14-dniowa-terapia-nawilzajaca-5x7ml/1741

Odżywkę rozprowadziłam na całą długość włosów od nasady, aż po same końce. Następnie zrobiłam masaż głowy, delikatnie masowała skórę głowy, aby wszystkie składniki wniknęły w strukturę włosa. Włosy zawinęłam w ciepły ręcznik, można też założyć czepek i ogrzać suszarką. Po ok. 20 minutach spłukałam włosy letnią wodą. Dokładnie skorzystałam z instrukcji zawartej tutaj.

Moja opinia:

Po zastosowaniu pierwszej ampułki moje włosy były delikatne w dotyku, miękkie, łatwo się rozczesywały. A w dodatku odznaczały się blaskiem. Włosy stały się sztywniejsze, bardziej śliskie.

Gorąco polecam odżywkę, jestem w trakcie 14 dniowej kuracji i po kilku użyciach  włosy stały się zdecydowanie bardziej miękkie i lśniące.

1 komentarz:

  1. polecam hurtownie: http://tromax.com.pl/ ,ogromny wybor akcesori do wlosow

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...